Centraal Beheer
Centraal Beheer bestaat al sinds 1909. Het bedrijf begon in Amsterdam en verhuisde later naar Apeldoorn. Centraal Beheer is landelijk bekend van de campagne ‘Even Apeldoorn bellen’. Deze term wordt nog altijd gebruikt en staat voor het bieden van een oplossing als er iets misgaat. Centraal Beheer wil er zijn voor haar klanten en er zijn als er iets misgaat. Ze pakken door en vinden altijd een passende oplossing. Zoals ze zelf zeggen: ‘voor alles is een oplossing’. Deze verzekeraar is een van de grootste verzekeraars in Nederland. Centraal Beheer verkoopt haar producten rechtstreeks aan de klant en maakt dus geen gebruik van tussenpersonen. Naar eigen zeggen zorgt dit ervoor dat er snel en efficiënt gewerkt kan worden. Deze verzekeraar houdt niet van kleine lettertjes en staat voor zekerheid, gemak en duidelijke afspraken. Sinds 1995 maakt deze verzekeraar deel uit van Achmea. Andere merken van Achmea zijn: Interpolis, Zilveren Kruis, FBTO, Avéro Achmea, InShared, Syntrus en De Friesland.
Service
Centraal Beheer biedt voornamelijk online service. Je maakt gebruik van een eigen omgeving waar je een account aanmaakt en overal kunt inloggen. Daarnaast is er een app waarmee je gegevens kunt opsturen, aanpassen of bekijken. Verder kun je gebruikmaken van een chatbot die op de site te vinden is om je zo snel mogelijk te helpen. Ook is het mogelijk om te chatten met een medewerker als de vraag iets complexer is. Natuurlijk kun je ook altijd gebruikmaken van hun eigen slogan ‘Even Apeldoorn bellen’.
Maatschappelijke betrokkenheid
Centraal Beheer zet zich in voor duurzame inzetbaarheid. Dit betekent minder ziekteverzuim en behoud van kennis en ervaring binnen jouw organisatie. Door een snel veranderende maatschappij moeten werknemers blijven leren en ontwikkelen. Door de verhoogde pensioenleeftijd moeten ze dit steeds langer doen. Daarnaast is er na de pandemie een stijging geweest in het aantal thuiswerkers, waardoor mensen verbinding en betrokkenheid missen met het bedrijf. Ze zetten zich in om duurzame inzetbaarheid te creëren binnen bedrijven, zodat jouw medewerkers, in welke fase van hun leven dan ook, waarde kunnen bieden aan jouw organisatie.
Verzekeren bij Centraal Beheer Zakelijk
Centraal Beheer staat ook zakelijk voor je klaar. Met meer dan 110 jaar ervaring helpen ze klanten met deskundig advies en passende oplossingen. Voor jouw bedrijf of jouw personeel. Ze maken het zo makkelijk mogelijk, zodat je zorgeloos kunt ondernemen. Ze zijn in 2022 voor de vijfde keer op rij uitgeroepen tot beste zakelijke schadeverzekeraar. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek van het Verbond van Verzekeraars. Klanten waarderen Centraal Beheer met een 7,9, de hoogste score van alle deelnemende schadeverzekeraars.
Contactgegevens Centraal Beheer
Telefoonnummer: 055-5798000
Telefoonnummer (WhatsApp): 06-57780573
Bezoekadres: Laan van Malkenschoten 20, 7333 NP Apeldoorn
Postadres: Postbus 9150, 7300 HZ Apeldoorn