Op de hoogte blijven?
Op de hoogte blijven?

Nieuws over Inboedelverzekeringen

Postbode bespioneert uw rieten dak voor verzekeraars

verzekering, verzekeringen, rieten dak, brandgevaarlijk, schroefdak, inboedelverzekering, opstalverzekering, Infofolio, PostNL

Uw postbode gaat binnenkort meer doen dan enkel uw post bij u afleveren. Postbodes ontvangen morgen instructies om landelijk bezorgadressen te inspecteren tijdens de bezorgroutes. De bevindingen zullen vervolgens worden doorgegeven aan verzekeraars, die deze informatie zullen gebruiken om risico’s in kaart te brengen en te analyseren.

Risico’s voor verzekeraar

De verzekeraars zijn benieuwd naar het aantal en soort woningen dat rieten daken heeft. Deze daken zouden namelijk zeer vatbaar zijn voor brandschade. Ook zou een rieten dak tot meer schade kunnen leiden bij een uitslaande brand met vliegvuurgevaar.

De postbodes zullen in opdracht van het bedrijf Infofolio, 1,4 miljoen adressen controleren op de daken. Er heeft in samenwerking met PostNL al op kleine schaal, een eerdere proef plaatsgevonden in Deventer en Breda.

Verzekeraars hopen op deze manier meer informatie in te winnen over het aantal woningen met een rieten dak en het soort rieten dak. Schade door brand wordt namelijk gedekt door de inboedel- en opstalverzekeringen. Als woningen een dak hebben die vatbaar is voor schade door brand, dan kunnen verzekeraars wel eens hoge schadeclaims verwachten.

Het is daarom ook niet vreemd dat de verzekeraars benieuwd zijn of de premies die zij berekenen voor de inboedel- en opstalverzekeringen, nog wel in verhouding staan tot de risico’s.

Traditioneel rieten dak

Een rieten dak met een open constructie wordt gezien als een traditioneel rieten dak. Het riet wordt vastgeschroefd op de balken waar het dak uit bestaat. Dit is een zeer lichte constructie die optimale ventilatie met zich meebrengt. Helaas is deze constructie vrij brandgevaarlijk.
Zelfs als uw dak is behandeld met een brandvertragende coating, blijft het brandgevaar een stuk hoger dan bij een schroefdak.

Als u een traditioneel rieten dak heeft, kunt u er dus op rekenen dat uw verzekeraar een hoge premie zal vragen dan als u een pannendak zou hebben. Het kan zelfs zo zijn, dat een verzekeraar uw dak een te groot risico vindt en uw woning niet wil verzekeren.

Schroefdak

Een rieten dak met een gesloten constructie wordt ook wel schroefdak genoemd. Hierbij wordt het riet op platen vastgeschroefd. In tegenstelling tot een traditioneel rieten dak, zorgt een schroefdak niet voor optimale ventilatie. Maar omdat uw woning nu wel beter geïsoleerd is, kunt uw wel besparen op uw energierekening.
Een schroefdak is daarnaast ook een stuk minder brandgevaarlijk en daardoor ook een stuk makkelijker te verzekeren.

Verzekering afsluiten

Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is en welke het beste bij u past.

Tweede keer inbraak op hetzelfde adres

verzekering, verzekeringen, inbraak, preventie, keurmerk, politie, tweede, keer, nogmaals

Het zal u maar overkomen, u komt thuis en ziet dat er bij u is ingebroken. U kunt verzekerd zijn voor inbraak, maar u voelt zich misschien toch minder veilig in uw eigen woning. Het is echter nog erger, als blijkt dat inbrekers nog niet klaar zijn met uw adres. In 1 op de 12 gevallen, slaan inbrekers namelijk nogmaals toe op een eerder overvallen adres.

Tweede keer doelwit

Het Centrum voor Verzekeringsstatistiek onderzocht de inbraakcijfers van de jaren 2012 tot en met 2016. Tijdens deze periode werden er 328.000 inbraakclaims ingediend. 27.000 van deze claims, waren afkomstig van adressen waar er eerder al een inbraak had plaatsgevonden.

Het Verbond van Verzekeraars voerde een eigen onderzoek uit en kwam tot dezelfde conclusie. In totaal worden iets meer dan 8% van de woningen waarbij er is ingebroken, voor een tweede keer bezocht door inbrekers.
Zo’n 50% van de tweede inbraken, vinden binnen een jaar plaats. De overige 50% vindt gemiddeld plaats na 14 maanden.

Inbraakpreventie

De beste manier om de ellende en het verlies van het veiligheidsgevoel te kunnen voorkomen, is door ervoor te zorgen dat uw woning niet aantrekkelijk is voor inbrekers. Een goede eerste stap is om gebruik te maken van een “politiekeurmerk-expert”.

Deze expert zal tijdelijk in de huid van een kwaadwillende kruipen en een woningcheck uitvoeren. U inspecteert samen met de expert, uw woning. Als er verbeterpunten zijn, zal de expert dit aangeven. Als uw woning uiteindelijk voldoet aan de eisen, wordt uw woning gekeurd en ontvangt u het “Politiekeurmerk Veilig Wonen-certificaat”. Dit certificaat is 10 jaar geldig, vanaf de datum van aangifte.
Er wordt ook een sticker met de afgiftedatum van uw certificaat op een van uw ramen geplakt. Deze sticker werkt ook deels als afschrikmiddel. Veel inbrekers zullen de gok niet willen wagen als zij zien dat de beveiliging van uw woning voldoet aan de eisen van het keurmerk.

Korting op verzekering

Met het keurmerk op zak, kunt u bij sommige verzekeraars wel 10 tot 20% korting krijgen op uw inboedelverzekering. Deze korting wordt gegeven omdat u met een keurmerk, het risico op inbraak verlaagt. Uw verzekeraar heeft daar natuurlijk baat bij en u mag daar ook best een graantje van meepikken. U heeft immers uw best gedaan om uw woning zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor inbrekers.

Aanvullende informatie

Voor meer tips over inbraakpreventie kunt u de hier klikken om de website van het Politiekeurmerk te bezoeken.
Als u benieuwd bent naar de methoden die inbrekers gebruiken om toegang tot uw woning te krijgen, kunt u hier klikken voor de website van de politie.

Verzekering afsluiten

Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een inboedelverzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is en welke het beste bij u past.

De smartphone wordt steeds duurder voor verzekeraars

verzekering, verzekeringen, smartphone, schade, inboedel, extra, meeverzekeren

Bij een nieuwe smartphone krijgt men vaak de mogelijkheid om hier een verzekering voor af te sluiten. Vaak dekt deze verzekering schade, diefstal en verlies. Maar wist u dat uw mobieltje of smartphone vaak ook door uw inboedelverzekering gedekt wordt? Afhankelijk van uw dekking kan uw toestel zelfs buitenhuis verzekerd zijn. Helaas zijn er steeds meer verzekeraars die de smartphones uit de inboedel halen. Sommige verzekeraars bieden wel een vervangende verzekering die net iets meer omvat.

Inboedel

Uw inboedelverzekering dekt alle zaken die niet duurzaam zijn vastgemaakt aan uw woning. Uw smartphone of tablet valt dus ook onder uw inboedel. Sommige verzekeraars bieden zelfs een dekking voor buitenshuis. Het kan dus mogelijk zijn dat er helemaal geen aanvullende of aparte verzekering voor uw smartphone, tablet of laptop nodig is.
Afhankelijk van de manier waarop u omgaat met uw smartphone, kan uw toestel volledig verzekerd zijn als uw inboedel “allrisk” verzekerd is.

Meer schadeclaims

Verzekeraars zien steeds vaker schadeclaims m.b.t. smartphones. De toestellen en de reparaties daarvan worden steeds duurder, omdat de toestellen steeds functies krijgen.
Door deze technologie, is een smartphone vaak niet weg te denken uit de dagelijkse gang van zaken.
Mensen dragen een smartphone vaak de hele dagen bij zich, vanwege de vele functies van het toestel. Hierdoor wordt het toestel ook vaker blootgesteld aan risico’s, dan de meeste andere onderdelen van de inboedel.

Zo heeft verzekeraar Unigarant te maken met een stijging van het aantal schadeclaims m.b.t. smartphones. In 2011 bestond het aantal claims nog maar uit 4% van alle schadeclaims. Nu is dit percentage bijna 10 keer zo hoog. Daarnaast is het gemiddelde schadebedrag is zo’n 20 euro hoger dan 6 jaar geleden.

Schade aan smartphones wordt dus vaker geclaimd dan een aantal jaar terug en deze claims kosten nu ook meer. Meerdere verzekeraars hebben dit opgemerkt en sommigen verzekeren smartphones niet meer automatisch mee met uw inboedel. U kunt deze bij sommige verzekeraars wel extra meeverzekeren.

Extra meeverzekeren

U kunt uw smartphone bij de verzekeraars Unigarant, Inshared en ANWB extra meeverzekeren bij een verzekering voor uw inboedel. Onder deze dekking kunnen ook gehoortoestellen, smartwatches en tablets vallen. Daarnaast kan er ook een dekking voor buitenshuis worden afgesloten. De dekking kan wel verschillen per verzekeraar, lees daarom goed de voorwaarden door.

De premie van uw inboedelverzekering zal echter hoger zijn als u besluit uw smartphone extra mee te verzekeren. Uw verzekeraar loopt namelijk een hoger risico bij het verzekeren van een smartphone.
Toch draagt deze manier van verzekeren grote voordelen met zich mee. Het extra meeverzekeren met de inboedel biedt u namelijk een ruimere dekking, dan bij een aparte verzekering voor uw smartphone.

Aparte smartphoneverzekering

U kunt natuurlijk alsnog kiezen voor een aparte verzekering voor uw smartphone. U moet dan wel letten op de dekking en de premie die u betaalt. De verzekeringen voor een smartphone kunnen namelijk sterk van elkaar verschillen.

In 2013 testte de consumentenbond 22 verschillende verzekeringen voor de smartphone. Meer dan 25% van deze verzekeringen kostten 84 euro op jaarbasis. En hiermee was zelfs alleen de schade aan het toestel verzekerd. Uw telefoon was dus niet verzekerd tegen diefstal of verlies.

Verzekering afsluiten

Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een inboedelverzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopst is en welke het beste bij u past.

Pittig klantcontact met een robot

Verzekeraar, verzekering, Unive, robot, robotica, pepper, klantcontact

Heeft u zich ooit afgevraagd hoe het zou zijn om een gesprek te voeren met een robot? Als u woonachtig bent in de omgeving van Heerhugowaard, krijgt u deze mogelijkheid! De komende vijf weken, worden klanten van de Univé-winkel in Heerhugowaard onthaald door robot Pepper.
De robot staat hier als onderdeel van een onderzoek van de Verzekeraar. Er wordt onderzocht hoe klanten de digitale ontwikkelingen en interactie met een robot ervaren.

Pittig onthaal

Pepper zal om de week in de winkel aanwezig zijn. De klanten van de winkel, worden bij binnenkomst begroet door de robot. De robot zal vervolgens proberen een gesprek te voeren over hun afspraak. Klanten kunnen er ook voor kiezen om een quiz te doen met de mechanische gastvrouw.
In de weken dat Pepper niet aanwezig is, wordt ze aangepast op basis van de bevindingen en klantenreacties. De klanten kunnen er dus op rekenen, dat Pepper bij elke ontmoeting steeds iets slimmer wordt.

Spraaktechnologie

Pepper maakt gebruik van een spraaktechnologie. Het onderzoek zal uitwijzen hoe deze technologie presteert. Pepper zal namelijk niet alleen contact hebben met klanten, maar ook met medewerkers. Dit vormt een ideaal moment om te zien of de robot namen herkent.
Volgens Robert de Ruiter van Univé Regio+, zullen robots mensen niet gaan vervangen. Als robots in gebruik worden genomen, dan zullen ze vooral dienen als aanvulling.

Robotisering

Robots zijn een ingrijpend voorbeeld van de veranderende samenleving. Wat dit kan betekenen voor de toekomst weet niemand. Het biedt wel kansen en de dienstverlening van Univé zou hier wellicht haar voordeel mee kunnen doen. Dit is voor de eerste test, waarbij Pepper wordt ingezet. Univé hoopt met deze test meer inzicht te krijgen in de rol van robots in de toekomst.

Robovalley

Univé is sinds kort deelnemer aan Robovalley. Dit is een samenwerking waarbij diverse organisaties onderzoek verrichten naar robotica. Univé heeft hier sinds kort een kantoor, waarbij zij samenwerkt met TU Delft Robotics Institute. Het kantoor heeft ook geleid tot contact met Interactive Robotics.
De organisatie waar Univé de test met Pepper samen mee uitvoert.

Klantcontact

Pepper is natuurlijk niet de enige vorm van klantcontact. Naast de gebruikelijke contactmethoden, maakt Univé sinds februari ook gebruik van videochat. Zo hoopt Univé op meerdere manieren service te bieden aan hun klanten. En daar plukt iedereen de vruchten van.

Verzekering.nl

Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopst is en welke het beste bij u past.

Verzekeraar Generali stopt in Nederland

generali, verzekering, verzekeringen, asrGenerali, de verzekeraar met haar roots in Italië, wil zich richten op andere landen. Het bedrijf stopt zelf met de dienstverlening in Nederland, maar verzekeraar A.S.R. neemt graag de activiteiten in Nederland over.

Wie is Generali

“Assicurazioni Generali S.p.A.” oftewel Generali, is opgericht in de Italiaanse stad Triëst. Na de oprichting in 1835, kreeg het bedrijf in 1933 een belang in Nederland. Niet lang daarna besloot het bedrijf haar diensten in Nederland aan te bieden.

Dat het bedrijf een wereldspeler is op de verzekeringsmarkt, blijkt uit haar wereldwijde spreiding. Zo heeft het bedrijf meer dan 400 bedrijven in meer dan 60 landen en heeft 1 op de 4 Europeanen, een verzekering bij Generali.

De verzekeraar biedt diverse verzekeringen aan, waarbij de levensverzekeringen voor een groot deel van de inkomsten zorgen. Zo heeft het bedrijf ruim 25% van haar totale premie-inkomsten te danken aan levensverzekeringen.

Weg uit Nederland

De verzekeraar heeft besloten om de activiteiten in Nederland, geheel over te dragen aan verzekeraar A.S.R. Als de overname definitief wordt goedgekeurd door Nederlandsche Bank en de Autoriteit Consument & Markt, zal de overname uiterlijk in 2020 afgerond moeten worden.

De verzekeraar A.S.R. omvat diverse labels, waaronder de Europeesche Verzekeringen, Ditzo, De Amersfoortse en Ardanta.
De ruim 200 duizend Nederlandse cliënten, zullen in de loop van de komende jaren hun polis ondergebracht zien worden bij een van A.S.R. labels. En met het onderbrengen van de polis, zal het merk Generali, verdwijnen uit Nederland.
Wat dit betekent voor de huidige klanten, leest u hier.

Voordeel voor a.s.r.

A.S.R verwerft met de overname een groter marktaandeel van de Nederlandse verzekeringsmarkt. Door de potentie en invloed van Generali als wereldspeler versterkt A.S.R. hiermee haar positie. De Nederlandse cliënten kunnen er dan ook op vertrouwen dat de service die zij gewend zijn van Generali, gewaarborgd wordt.

Autoverzekering afsluiten

Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is en welke het beste bij u past.

Duurdere polis door klimaatverandering

Klimaatverandering, schade, verzekering, verzekeringen, neerslag, regen, hagel, hagelstenen, megahagel

Klimaatverandering zorgt voor veel hogere schades, waardoor verzekeraars zijn genoodzaakt om de premies voor diverse verzekeringen te verhogen. De autoverzekering treft het grootste aantal huishoudens, vanwege het grote aantal autobezitters. Maar ook de inboedel en brandverzekeringen krijgen te maken met hogere premies.

Meer schade door weersomstandigheden

Volgens het Koninklijk Nederlands Meteorologisch Instituut (KNMI), kan klimaatverandering voor een recordniveau aan neerslag en zelfs voor mega hagelbuien zorgen.
Dit soort extreme scenario’s leiden vaak tot meer schade dan verwacht, waardoor de verzekeraar vaak hogere bedragen uitkeert.
Een gevolg hiervan, is dat verzekerden kunnen rekenen op een hogere premie.

Huidig schadebedrag hoger dan verwacht

Het Verbond van Verzekeraars heeft enkele jaren geleden een verwachting van het jaarlijkse schadebedrag opgesteld. Er is hierbij er gekeken naar de verwachte hoogte van het schadebedrag in de komende jaren.
Het huidige schadebedrag is echter nu al hoger dan verwacht. Het verbond heeft hierdoor besloten om uit te gaan van het ergste scenario. Dit scenario is tot stand gekomen door de vier klimaatscenario’s van het KNMI, te vergelijken en de gevolgen te berekenen.

Stijging schadebedrag in de toekomst

Volgens het rapport van het Verbond van Verzekeraars, kunnen de premies per huishouden rekenen op een stijging van 20 tot 30 euro per jaar.
Het jaarlijkse schadebedrag zou over ongeveer 70 jaar bijna 230 miljoen euro hoger zijn, dan het huidige schadebedrag. Dit betekent dat er elk jaar ruim 3 miljoen euro bovenop het huidige schadebedrag van dat jaar komt.

Een woordvoerder van het verbond geeft aan dat het grootste deel van de schade, het gevolg is van regen. Het is alsnog niet helemaal duidelijk hoe de toename van het schadebedrag precies zal verlopen. “de schade zal hoe dan ook toenemen”, aldus de woordvoerder.

Auto- en inboedelverzekering

Bent u benieuwd of uw huidige auto- of inboedelverzekering nog goed bij u past?
Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is en welke het beste bij u past.

Klik hier voor de vergelijker voor de autoverzekering.

Klik hier voor de vergelijker voor de inboedelverzekering.

Verzekeraars geven bijna geen beveiligingskorting meer

castle-1789929_960_720
Uw huis beveiligen tegen inbraak kan u een veiliger gevoel geven. Als u uw woning extra wilt beveiligen tegen inbrekers, kunt u ook nog eens flink wat geld besparen door de aanbiedingen van inboedelverzekeraars met elkaar te vergelijken. Maar hoeveel korting kunt u krijgen en wat moet u daarvoor doen?

Met een goede inbraakpreventie neemt de kans op inbraak tot maar liefst 90 procent af. Dit blijkt uit een onderzoek van de politie. Een goede reden dus om uw woning extra te beveiligen.

Hoeveel korting geven de verzekeraars?
Het Inboedelverzekering Informatie Centrum heeft 34 verzekeraars ondervraagd en heeft vastgesteld dat er in totaal 14 verzekeraars zijn die helemaal geen korting geven aan verzekerden die een beter beveiligde woning hebben. Dit zijn ook grote verzekeraars zoals Interpolis, Reaal, Univé, ING en de SNS.

Wanneer u als verzekerde veel geld wilt uitgeven aan een beveiligde woning, krijgt u bij de verzekeraars ABN Amro, Delta Lloyd en Bruns ten Brink een premiekorting van 20 procent. U profiteert van de kortingen als u tijdens het afsluiten van uw inboedelverzekering aangeeft welke inbraakpreventie u in uw huis heeft. Zo kunt u direct gebruik maken van de korting.

De verzekeraars zullen niet veel meer kortingen gaan geven. Dit omdat een inbraak ongeveer 20 procent van het verzekeringsrisico is. In de meeste gevallen geven verzekeraars 10 of 15 procent premiekorting. Het is dus erg lastig om de kosten van de anti-inbraakmaatregelen terug te verdienen met een lage maandpremie.

Inboedelverzekering afsluiten
Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een inboedelverzekering afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke inboedelverzekering het goedkoopste is en welke het beste bij u past.

Klantenservice van Nederlandse verzekeraars

klantenservice-jpg
Het is voor sommige Nederlandse verzekeraars een uitdaging om hun klanten de
beste service te geven. Maar hoe ziet een goede klantenservice eruit? En hoe
denken de bedrijven en de klanten zelf over de klantenservice?
De band en het contact met de klanten is erg belangrijk. Als verzekeraar moet je zorgen
dat jouw klanten snel iets kunnen afsluiten of wijzigen aan hun verzekering. Help de
klanten daar ook bij als ze dit nodig hebben d.m.v. een telefoongesprek of via
verschillende social media.

Social media
Voor een goede klantenservice is het belangrijk om alle digitale ontwikkelingen te blijven
volgen. Met verschillende social mediakanalen kun je als verzekeraar je klanten goed op
de hoogte houden. Verzekeraars zullen zich moeten inzetten op full service via social
media.

Wees bereikbaar
Wees bereikbaar voor uw klanten. Of uw klant nu telefonische, per e-mail, via social
media of een ander kanaal contact met u opneemt. Zorg ervoor dat iemand de telefoon
kan aannemen als er een klant belt. Een antwoordapparaat is niet genoeg, want een
klant belt niet voor niets.

Klantenervaring
Veel bedrijven denken een stuk positiever over de klantervaring die zij bieden dan hun
klanten zelf. Ruim 75% van de bedrijven zegt de klant centraal te stellen en slechts 30%
van die klanten vindt dat de service aan hun verwachtingen voldoet.
Betalen voor betere service
Omdat maar 30% van de klanten vindt dat de service aan hun verwachtingen voldoet, is
er een onderzoek gedaan met als hoofdvraag of klanten extra geld over hebben voor
een betere klantenservice. Uit dit onderzoek is gebleken dat veel klanten inderdaad extra
geld over hebben voor een betere service. Ongeveer 4 van de 5 klanten zijn bereid meer
geld te betalen voor hetzelfde product bij een bedrijf dat een betere klantenervaring
biedt. Bijna 1 op de 10 wil daarvoor zelfs de helft meer betalen.

Verzekering afsluiten
Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering
afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is
en welke het beste bij u past.

Verzekeraar mag kapotte telefoon vervangen door refurbished toestel

Klachteninstituut Kifid heeft bepaald dat de verzekeraar een kapotte smartphone
van de verzekerde mag vervangen door een refurbished toestel.
Een refurbished toestel is een gebruikt toestel die eerst terug gebracht wordt naar de
leverancier. Het toestel wordt dan eventueel gerepareerd en er worden onderdelen
vervangen waar het nodig is. Als dan blijkt dat hij functioneert en eruitziet als een nieuw
toestel, kan hij als refurbished toestel worden verkocht.

Klachtenprocedure
Het klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), heeft in een klachtenprocedure
van een consument bepaald dat een verzekeraar een kapotte smartphone mag
vervangen door een refurbished toestel. De verzekerde had een klachtenprocedure bij
de Kifid opgestart omdat hij het niet eens was met het aanbod van zijn verzekeraar toen
zijn 11 maanden oude Sony Xperia Z5 kapotging.

Kwaliteitstest
De verzekeraar heeft een refurbished toestel van het type Sony Xperia Z3+ aangeboden
als vervanging. Dit toestel heeft alle kwaliteitstesten voor een nieuw toestel doorstaan en
het toestel zou bestaan uit nog nooit gebruikte fabrieksonderdelen. Bovendien heeft de
verzekeraar ook nog eens een garantie aangeboden van drie maanden met betrekking
tot defecten. Dit alles is voor het Kifid genoeg om te stellen dat de verzekeraar aan de
eisen voor vervanging heeft gedaan.

Tussenpersoon
Volgens de consument heeft de verzekeraar hem onvoldoende duidelijk gemaakt dat
een vervangend toestel, tweedehands onderdelen bevat. De verzekerde beweert dat
hem tijdens de aanschaf van de Xperia Z5 in de winkel is gezegd dat hij recht zou
hebben op een nieuw toestel. Het Kifid stelt dat het hier ging om een tussenpersoon,
namelijk de winkelier. De verzekeraar kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor
uitspraken van tussenpersonen. Tegen de uitspraak kan bij het Kifid geen beroep
aangetekend worden omdat het schadebedrag minder dan 25.000 euro bedraagt.
Verzekering afsluiten
Tel
Op onze website Verzekering.nl kunt u heel snel en gemakkelijk een verzekering
afsluiten. U kunt op onze website ook precies zien welke verzekering het goedkoopste is
en welke het beste bij u past.